Emma och Mattis


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hei. Jeg fant din blogg via Susanne's side på facebook. Jeg ville bare legge igjen noen ord til deg..

Svar: <3
Ulrika Hansback

2013-10-15 @ 12:35:09
URL: http://jeakar.blogspot.no
Postat av: Brynolf Blomqvist

Hej Ulrika

Jag läste nyss om Er älskade dotter Emma i allas veckotidning. Tårarna faller likt höstlöven. Sköt om Er , sorgen har inga gränser.

Brynolf, Jakobstad Finland

Svar: <3
Ulrika Hansback

2013-10-20 @ 13:09:20
Postat av: siv

Vilket fint foto, Ulrika
Kram ♥

Svar: Ja visst är det fint <3
Ulrika Hansback

2013-10-26 @ 19:59:02
Postat av: Anonym

Tänker på er idag när rättegången börjar. Hoppas att det inte blir alltför jobbigt för er, och att han inte glider undan rättvisan och det straff han förtäjnar (men som aldrig kan vara hårt nog!)
Kram <3

Svar: Tack så mycket. För våran del börjar rättegången den 14/11. Före det ska allt annat skit han ägnat sig åt tas upp. Usch det kommer att bli fruktansvärt jobbigt, men ändå skönt att det blir avklarat.
Ulrika Hansback

2013-11-06 @ 08:04:20
Postat av: Ulrica

Tårarna rinner nerför mina kinder när jag läser din blogg om Emma. Såg er i en Allas tidning på jobbet och hitta till bloggen. Har hört om Emma och er genom mormor som bor på mobacka och tidigare på Tomtan. Kramar Ulrica.

Svar: Då förstår jag vem du är och vem din mormor är. Hon har ofta träffat Emma, eftersom vi var grannar under flera år. Kram
Ulrika Hansback

2013-11-12 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0